poniedziałek, 26 maja 2014

4. Egzotyczne ptaki ~6 5 4 3~

Pomimo lenistwa, które ogarnęło mnie w tym tygodniu udało mi się nadrobić zaległości :) Na początku tygodnia wszystkie ptaszory były gotowe, więc mogłam spokojnie obijać się przez resztę tygodnia.  Niestety wczoraj zostałam zagoniona do pracy, ponieważ W. spodobał się mały hafcik :) Więcej nie będę pisać, bo zdjęć jest wyjątkowo dużo, zapraszam do oglądania.


Ochoczo zabrałam się do pracy nad kolejnym ptaszkiem, a tu niespodzianka! Żuk wleciał przez okno i siadł na tamborku, który trzymałam w ręce :)


Niebieski ptaszorek:



Różowy:



Mam nadzieję, że widać, że mój ptaszor jest czarno-granatowy:




Aktualny ptaszor, z pięknym ogonem:



Cała ptasia gromadka:


Tutaj jeżyk dla W.:


Na zakończenie pozdrowienia od Filemona :)


Udanego popołudnia :)

11 komentarzy:

  1. Wspaniała gromadka , ale różowy ptaszor superancki, jednak za jeżyka całusy jest słodki , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sesja zdjęciowa i ten żuczek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę czarno-granatowy? Nie widać! Żuczek piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do innych troszkę widać, niestety aparat nie pozwala na lepsze zdjęcia :( Trzeba uwierzyć na słowo ;)

      Usuń
  4. Ależ się ten żuczek wtopił w tło, niczym kameleon :)
    Ptaszki juz widziałam na innych blogach. Są słodziutkie, a jeżyk wyjątkowo mi się spodobał :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ptaszki super a ten jeżyk wprost cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielinko:))robisz takie piękne hafty ,że chętnie bym częściej je oglądała,ale jak można przygarnąć Twojego bloga do obserwowanych?:))))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona jestem w operowaniu na blogu, ale postaram się go udoskonalać :))

      Usuń
  7. ja też nie mam czasu, hafty leżą, brakuje mi tych xxx, kilka dni przerwy to dla mnie za dużo:) chociaż sobie popatrzę na śliczne xxx ! urocze te ptaszki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. :D Ja zawsze podziwiam takie prace, bo jestem beztalenciem w tej dziedzinie :)

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne hafciki ale w jeżyku to się zakochałam

    OdpowiedzUsuń