środa, 26 kwietnia 2017

84. Mini SAL BB część I

Witam wszystkich serdecznie :)

Niedawno zobaczyłam na jednym z blogów (cały czas czuwam!) hafcik z nowej zabawy, nie mogłam się oprzeć i również się zapisałam. Hafciarsko bardzo u mnie słabo, głównie z braku czasu, ale również przez mój nadgarstek, który ostatnio płata mi figle :( Jakoś z robótkami mi nie po drodze (ostatnio nawet poparzyłam się przy robieniu decoupage), ale w końcu trzeba przełamać złą passę. A najlepiej na takie problemy działa motywacja, dlatego nawet nie szukałam wymówek żeby się nie zapisać :)

Uroczy wzór przygotowała dla nas Chaga :)

Wiem, że moje kontury nie są idealne. Czas się kończył, ręka bolała niesamowicie, ale nie mogłam się poddać, więc w niedzielę o 4 rano ogłosiłam koniec pracy :) Dlatego bardzo proszę o przymknięcie oka na niedoskonałości ;)


Filemon jak zawsze czuwa i nadzoruje :)


Kto również nie może się doczekać weekendu?

66 komentarzy:

  1. Pięknie wyhaftowane. Zdrówka życzę 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik przeuroczy!!! Taki delikatny. Ja tam niedoskonałości wcale nie widzę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik uroczy, wiec nie dziwie się, że się nie oparłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, uroczy hafcik! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś z pierwszą częścią :-)
    A na weekend czekam z utęsknieniem...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy ten hafcik, masz rację. A kontrola jakości działa jak widać bez zarzutu;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentuje się Twój fragment!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie zobaczyć kolejną odsłonę tego słodkiego wzoru. Nie mogę się doczekać kolejnych etapów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. coś pięknego!
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie poradziłaś sobie świetnie i kontury są ok :D Fajny kolor materiału dobrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci wyszedł ten obrazek, ja żadnych niedoskonałości nie dostrzegam! Super, że też go haftujesz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny hafcik :) Filemon musi czuwać na właściwym wykonaniem :) A na weekend czekam z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sal jest świetny , hafcik jest super, ale dla mnie czas się skończył.. cóż trudno zostaje podziwiać u innych .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Que bonito bordado. El gatito es monísimo, !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Filemon <3
    Hafick cudo!!! Przesłodki wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafcik jest piękny, Filemon to uroczy słodziak! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja! :) Choć pogoda chyba znowu nie rozpieści... Bardzo ładny wzór, Filemon również :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że szybko się uporasz z bolącym nadgarstkiem :).

    Wzorek jest uroczy i ja tam nie widzę złych konturów :).

    Kotek śliczny :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczną dziecięcą scenkę wyszyłaś. Nie widzę żadnych niedociągnięć; jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie Ci wyszedł ten pierwszy fragment! świetnie sobie poradziłaś z konturami na aidzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudny jest ten haft i koteczek!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hafcik uroczy! Podziwiam Twój zapał. Ja czekam na weekend, czekam na ciepło, bo ta zimnica zjada moje stawy, szczególnie te "ręczne". Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny haft:) Oby zła passa jak najszybciej minęła....

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny hafcik i na taki nadzór też bym się zgodziła. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja, ja nie mogę się doczekać weekendu :-)

    Haft jest prześliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hafcik wygląda bardzo ładnie.
    Masz rację, że wciąga bardzo. Nie można się oderwać od haftu.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pewnie myślałaś, że taki słodki obrazek do haftowania będzie miał znieczulającą moc na Twój nadgarstek:)) a może, jakbyś wyszywała inny, to byłby dużo gorszy ból?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ból się zwiększa gdy pomyślę o zaległych pracach, chociaż to nie ból ręki, a głowy...

      Usuń
  28. Piękny hafcik. Życzę Ci, aby nadgarstek przestał boleć i haftuj ile wlezie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak uroczy jest ten wzór, że aż zazdraszczam nieco i tobie i innych dziewczynom, które zapisały sie na ten SAL. No ale cóż z terminami u mnie słabo :( więc tylko podglądać będę wasze postępy i się zachwycać,bo jest czym.
    Pięknie Ci wychodzi :)
    pozdrawiam b.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności:) I haft i kot:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czwarta rano! To dałaś czadu, ale dobrnęłaś do celu. Piękny haftcik, a żadnych niedoskonałości nie widać! Mam nadzieję, że ręka przestanie Cię boleć,


    Pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niedoskonałości? Gdzie?Jest super! Współczuję z tym nadgarstkiem:(( Mam nadzieję, że przejdzie.
    Filemon jest cudny!
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudny hafcik! a Tobie życzę szybkiego powrotu do sprawności 100%-owej!! pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny hafcik!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tam nie widzę żadnych niedoskonałości, super haft :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny obrazek i nie widzę żadnych niedoskonałości. Patrzę na niego i pogodnie mi się robi:)
    Już pewnie uporałaś się z nadgarstkiem. Życzę Ci zdrowia Kochana.
    Ja też się poparzyłam, ale gorącym klejem przy sklejaniu miniaturowej ściany:/
    Buziaki dla Ciebie i pogłaski dla Filemona!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy nosić te rany jak trofea z pola bitwy hihi ;)

      Usuń
  37. Bardzo ładny obrazek :) Szybkiego powrotu do zdrowia. Dla mnie od kiedy mam synka każdy dzień tak samo wygląda, ale nadal bardzo lubię weekendy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hafcik jak zwykle cudowny!!!
    Filemon jest słodki!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie Ci wyszedł ten fragment :) bardzo jestem ciekawa jak wykorzystasz ten wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obrazek jest śliczny, dlatego warto się przemóc. Następne etapy już tak nie gonią czasowo, więc może zdołasz wygoić rękę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  41. Hagcik jest przesliczny.Pogoda nas nie rozpieszcza na początek maja.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jest piękny. Nie widzę niedociągnięć. Podziwiam Twój upór i wytrwałość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Uroczy obrazek!! Fajnie mieć takiego kotka zwłaszcza kiedy tak zimno:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaki śliczny hafcik, bardzo uroczy :)
    Filemonowi przekazuję dużo głasków :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Prześliczny haft , podoba mi się 😙
    💙

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam te Twoje krzyżyki, mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Haft haftem, ale kociak wspaniały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny hafcik. Ja tam nie widzę niedoskonałości.
    Zdrówka życzę, mam nadzieję że nadgarstek ma się lepiej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Obrazek widziałam już cały u Chagi, będzie świetny!
    Życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie widzę tu kompletnie żadnych niedoskonałości - hafcik jest prześliczny! Mam nadzieję, że ręka już lepiej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. serduszko, gdzie zniknęłaś??? wracaj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Hafcik piękny. Nie wiem co Ci w nim nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakie niedoskonałosci ?

    cos cudownego

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny hafcik! Życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  55. Boski hafcik! Dużo zdrówka, niech nadgarstek szybko się wyleczy.

    OdpowiedzUsuń
  56. Hafcik piękny. Nie wiem co Ci w nim nie pasuje :)

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń