piątek, 30 stycznia 2015

35. Styczeń.

Witam wszystkich serdecznie!

Praca, którą dziś pokażę do niedawna stała pod ogromnym znakiem zapytania. Luty zbliżał się wielkimi krokami, a ja nie miałam czasu, żeby haftować. Na szczęście trafiło mi się kilka dni wolnego, dzięki którym mogę terminowo pokazać mojego kotka :)

Oto on w pełnej krasie:


Bez konturków:


To dopiero pierwszy kociak z kolekcji, do obejrzenia kolejnego zapraszam w lutym :)


Pozdrawiam wszystkich serdecznie, życzę Wam miłego dnia :)

115 komentarzy:

  1. Kociak przeuroczy ;) Wzajemnie ! Niech ten dzień będzie miły również dla Ciebie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kociak, już nie mogę doczekać się następnego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociak słodki:) Czy to będą prace do kalendarza? Na każdy miesiąc inny kot?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to koci kalendarz, mam nadzieję, że uda mi się wyhaftować wszystkie kociaki :)

      Usuń
  4. to ja chce już luty żeby zobaczyć kolejnego :) cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest tak radosny że aż mi energii dodał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczny kotek! Jak gdzieś teraz widzę kotka, to zawsze szukam podpisu Aniołka :) to jak znak firmowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, taka prawda, że mam świra na punkcie kotów M.S. ;)

      Usuń
  7. Z przyjemnością będę zaglądać, bom wielbicielka kotów, a te od MS. są przewspaniałe.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twoje kociaki:) jest boski!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny, widać ile dają konturki

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny śliczny kotek, już chyba trochę ich masz w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten kociak choć nie przepadam za wzorami MS.
    Nie cierpię robić konturów, ale czasem sa one niezbędne dla wyrazistości haftu.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej serii nie ma tak źle z konturami, ale muszę przyznać, że czasami dają w kość :)

      Usuń
  13. Słodki kociak:) Fajnie jest zobaczyć jak taka plama po dodaniu konturów zmienia się w świetny haft.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki kociak:) Fajnie jest zobaczyć jak taka plama po dodaniu konturów zmienia się w świetny haft.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kociaczak;) Pięknie haftujesz;) Czekam na następny pokaz i pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodziak , uroczy , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kotek. Kontury zrobiły swoje, wyeksponowały to, co najważniejsze w takim hafcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki słodziutki w tym swoim szaliczku i bucikach ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Będę oryginalna i napiszę, że jest piękny :)) Ma bardzo energetyczny szaliczek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kociaczek :) Mam kilka wzorków z tymi kotkami, więc kiedyś też się pewnie za nie zabiorę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie byłoby je kiedyś zobaczyć u Ciebie :)

      Usuń
  21. Świetny kociak :-) Rozjaśnia pluchę za oknem :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kociaczek jest uroczy i z niecierpliwością czekam na kolejnego:)
    Takie słodziki mogę oglądać bez końca;)
    Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny kociak :) Bez pyszczka wyglądał trochę strasznie, ale to tylko przykład na to jak ważne są kontury.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bez konturów prace prezentują się jakoś tak... obco :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie będę oryginalna zbytnio - Śliczny kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny kociak ,czekam na kolejne ,bo jest na co popatrzeć .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesłodki kociak!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kociak !!1 kontury dodają pracy uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Styczniowy,... a hasło jego : Trzy Śnieżki! Śliczny jest:))
    Mam nadzieję, że twój Całoroczny Kot nie wpadł w depresję, że znalazłaś sobie innego rozkosznego pupila !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te śnieżki to nie bardzo wyszły, jak mi się paluch zagoi to poprawię ;)

      Usuń
  30. Super kociak, masz talent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Do zakochania ten kociak,a w Twojej pracy naocznie widać jak wiele daje wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  32. O rany, ale uroczy! Przyciąga wzrok :)
    czekam na następne kotki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Podziwiam Cię bardzo za te Twoje prace, są tak delikatne i subtelne:) Kociak świetny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Słodziak jest przykładem,że nieraz kontury są niezbędne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale cudny! Bardzo ładnie wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale śliczny słodziak! Bardzo lubię te kotki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Słodziak;) Czekam na następne. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiekny kociak :) tematycznie zimowo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale fajniutki i jeszcze śnieżkami rzuca :).

    OdpowiedzUsuń
  40. ale słodziak cudny i piękne kolorki ma

    OdpowiedzUsuń
  41. Kociak jest świetny i ma cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. O rany, jaki piękny :) Moja słabość do kotów tylko potęguje to odczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobrze, że ma szalik, bo by zmarzł na tym śniegu! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudny kociak! Czekam na następnego:)

    OdpowiedzUsuń
  45. __(░(¯`:´¯)░)DZIEŃ DOBRY
    _(░(¯ `•.|/.•´¯)░)
    (░(¯ `•.(█).•´¯)░░(¯`:´¯)░)
    _(░(_.•´/|`•._)(¯ `•.|/.•´¯)░)
    ____(░(_.:._).░(¯ `•.(█).•´¯)░)
    __(░(¯`:´¯)░░(_.•´/|`•._)░)
    (░(¯ `•.|/.•´¯)░░(_.:._)░)
    (░(¯ `•.(█).•´¯)░..
    (░(_.•´/|`•._)░
    ___(░(_.:._)`` _
    ♥ ¯~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥~
    ♥~♥ Serce jest
    jak zegar:
    w każdej minucie,
    godzinie i dobie
    ♥~♥ myśli o drugiej osobie.
    I Ja o Tobie
    ♥~♥dzisiaj pomyślałam
    znowu tu wpadłam
    i napisałam ♥~♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny i taki perfekcyjny ;o) Miał ;o)

    OdpowiedzUsuń
  47. kotecek- przepiękny, a ramki to 60% efektu

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudny kociak :) :) :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiciuś jest przeuroczy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kociaczek zachwycający:) Buzia sama uśmiecha się do niego:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczny kotek :) uroczy i zabawny

    OdpowiedzUsuń
  52. uwielbiam jak beksticze zmieniają bezkształtną max w taki cudny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Widzę, że te kotki lubią nie tylko kuchcić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty przede wszystkim lubią psocić :)

      Usuń
  54. Ciekawi mnie co Ty robisz z tą całą kocią ferajną ?:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny jest ten kociak . W życiu by nie uwierzyła , że kontury maja take znaczenie w hafcie krzyzykowym . Ale sama się o tym przekonałam kilka dni temu . Dopóki nie wyhaftowałam konturów wzorek był nijajki .
    Świeten masz te hafty, Bardzo mi się spodobały te kurki kolorowe na plastikowej kanwie. Myślę , że niexle by wygladały na kartce wielkanocnej. Hm... nie wiem czy jestem "zaprzyjaźniona" ale poprosić o chemat nie grzech :-)
    Dzieki za odwiedziny u mnie i sympatyczne komentarze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. przecudny jest ten kociak ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jaki pogodny!!!! Czuję powiew pozytywnej energii:)

    Pozdrowienia!:)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Kochana. Jesteś zdolna jak mało kto. Śliczny

    OdpowiedzUsuń
  59. cudowny kociak :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam hafty....Nie mam teraz czasu na nie....Kocur uroczy....Pa...

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam hafty....Nie mam teraz czasu na nie....Kocur uroczy....Pa...

    OdpowiedzUsuń
  62. Kociak bardzo sympatyczny! ;) Aż miło się go ogląda;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękny haft !!! Będzie cały kalendarz ?
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Kocisko tak słodkie i urocze, że sama się gęba do niego śmieje.:)
    No bo jak tu się nie uśmiechać??? Świetny.:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kocisko tak słodkie i urocze, że sama się gęba do niego śmieje.:)
    No bo jak tu się nie uśmiechać??? Świetny.:)

    OdpowiedzUsuń
  66. O jaki słodki :) Czekam na następnego :) Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczny, jak większość Twoich haftów! Sama stosuję zdecydowany kontur w większości swoich rysunków, szczególnie akwarelki wychodzą mi zupełnie "bezpłciowe" bez konturu :) nie sądziłam jednak, że przy hafcie kontur też może tak ożywić obrazek.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  68. śliczny hafcik,
    no i... kocio! :-D

    OdpowiedzUsuń
  69. Oooo! Jeden kociak cudowniejszy od drugiego :D
    Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  70. jestem wieczna fanką tych kotków :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Lubię koty. Nawet mam jednego. Jest niesamowicie zabawna i często pokazuje swoje pazurki domownikom

    OdpowiedzUsuń
  72. :) Te haftowałam te koty, w zeszłym roku, zatrzymałam się na czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połowa za nami, u mnie też już jest 6 kociaków :)

      Usuń