wtorek, 6 października 2015

55. Jesień? + wyniki candy :)

Witam wszystkich serdecznie!

Przyszedł czas na muffinę październikową na której przysiadła słodka wiewióra ;)


U mnie za oknem takie widoki:






W skrzynce czekała na mnie gazetka:


Okładka mnie nie zachwyciła, powycinane hafty nie wyglądają dobrze. O wiele lepiej sprawdziłaby się kompozycja z jednym wybranym wzorem. Jestem wzrokowcem i niestety 'oceniam książkę po okładce' ;) - tutaj nie zaiskrzyło. 
Dla porównania spójrzcie na te okładki - jest różnica, prawda?


W środku mamy kilka różnych tematycznie propozycji, więc łatwiej znaleźć coś dla siebie:


Mnie zauroczył miś, duży plus za pokazanie rzeczywistego wyglądu połączenia trzech technik:


Piękne maki... Żałuję, że nie mam serca do kwiatowych motywów:


Bardzo spodobała mi się ilość małych wzorów, a także ich jakość:


Myślę, że redakcja powinna dalej iść w tym kierunku. Na mały wzór łatwiej się zdecydować,  na duży potrzeba czasu, więc nie sięgamy po nie za często.


Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie życzenia :)

Mam nadzieję, że dobrnęliście do końca, bo przyszedł czas na ogłoszenie wyników candy ;) Komisja składająca się z W, i Filemona orzekła, że zwycięzcą zostaje nawanna! Gratuluję i proszę o adres :)

Pozdrawiam!

81 komentarzy:

  1. Super muffina:)
    Gratulacje dla Nawanna:) Dziękuję za zabawę:) To w jakiej technice jest nagroda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna babeczka, choć żywa Ruda jest najlepsza :) Mam do niej słabość ;)
    Gratuluje zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna babeczka! Udało Ci się zrobić świetne fotki tej wiewiórce:)

    Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No na taką wiewiórkową wersję mufiny październikowej bym nie wpadła :)) Eh... powinna być wypełniona kremem orzechowym ... mniam :))
    Poza tym lubię wiewiórki ...i ta Twoja modrzewiowa koleżanka naprawdę sympatyczna :)) Gratuluję zdjęć z przyjemnością sobie na nią popatrzyłam :)
    Pozdrawiam Ciebie i rudą kitkę
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nawannie, tobie dzięki za zabawę.! Widzę, że zmieniłaś kolory w babeczce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do większości haftów dobieram kolory samodzielnie. Wyjątkami są duże obrazy i zestawy ;)

      Usuń
  6. Faktycznie obie słodkie zarówno ta haftowana jak i ta ruda dama na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiewióra super , wcale nie odbiega od tej z drzewa, a Ani tylko pozazdrościć szczęścia , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik Ci wyszedł :)
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki masz za oknem - wiewiórka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ależ masz cudny widok za oknem! Słodka jest! Wykonana przez Ciebie także mi się podoba:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Zwyciężczyni!:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ masz wspaniały widok z okna! Wiewiórka wykonana przez Ciebie też cudowna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super babeczka :) Bardzo lubię podglądać wiewiórki jak skaczą po drzewach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super babeczka. Rzeczywiście okladki "Molly potrafi" bardziej zachęcają do zajrzenia i ewentualnego kupienia. Co do candy- gratuluję zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gazetki które przyćmiewają inne wydania, świetnie wyglądają na półce - w końcu okładka jest wizytówką gazetki :)

      Usuń
  15. Za oknem masz piękny widok. Hafcik jak zwykle uroczy. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze wiewiórki! Podoba mi się Twoja recenzja - jest rzeczowa, konkretną i nie za slodka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny hafcik. Gratulacje wygranej i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiewióreczka urocza, z gazetki najbardziej mi przydała do gustu serwetka!
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne hafciki - wiewióreczka babeczka jest przeurocza - ja gazetek nie otrzymuję - więc idę do kiosku i przeglądam - jak coś mi się podoba to kupuję - ale sporadycznie - nie zawsze jest tam co by mnie zainteresowało a dla jednego wzoru np. te róże - no nie wiem - melduję Aniu droga że powróciłąm jakimś cudem - buziaki ślę marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chodzę do kiosku przejrzeć gazetki i kupuję tylko te, które mogą mi się przydać :) Jakoś nie lubię chomikować ;)

      Usuń
  20. Piękna wiewiórka :)
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeurocza ta muffinka :)
    a w tym numerze "igłą malowane" najbardziej spodobał mi się wzór zakochanych z tęczową parasolką... jest boski! Mam nadzieję, że kiedyś go wykonam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zabawę
    Piękny gość do ciebie zawitał
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka piękna wiewióreczka - i ta na kanwie, i ta za oknem.

    Gratulacje dla zwyciężczyni candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz piękny widok za oknem, śliczna ruda ;)
    Wiewióra wyszła ślicznie, a z gazetki najbardziej spodobał mi się motyw maków i pary pod parasolką ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna wiewióra :D i jedna i druga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście, coś powinni zrobić z tą okładką:)
    Gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zwyciężczyni, a muffinka taka jesienna i pięknie klimatyczna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje zwycięzcy. Śliczna wiewiórka i ta haftowana i ta na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, ale niespodzianka!!! Jestem szczęściarą!!! Dziękuję:)
    Zazdroszczę Ci możliwości obserwowania wiewióreczki, a wyszywana - po prostu boska!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna wiewióra:) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i dziękuję za emocje :-) Też zastanawiam się czy nie zakupić tego numeru. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale śliczną rudą przyłapałaś na drzewie - identyczna scenka na muffince :)
    Dziękuję za zabawę i gratulacje dla nawanny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super są te wiewióry i ta haftowana i te za oknem . Piękny masz widok. A Ani gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne wiewióry :D. Obie mi się podobają :).
    Co do gazetek to ich nie kupuję więc się nie wypowiem.
    Gratuluję Ani i zazdroszczę strasznie wygranej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna ta babeczka, choć żywa wiewióra za oknem jest jeszcze lepsza :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeżeli ta beztroska wiewiórka skacze na drzewie pod Twoim oknem, to znaczy, że Filemonowi zabroniłaś kłusowania:))
    (znam okropną historię z wiewiórką i kotem, że lepiej nie mówić)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie są dwie wiewióry, biegają razem i przychodzą do nas spod pobliskiego lasku :) Czasem daję im orzechy które zebrałam w tamtym roku, żeby czasem one nie zaczęły kłusować i mój kot był bezpieczny :)

      Usuń
  37. Dzięki za zabawę, składam gratulacje zwyciężczyni.
    Wiewióreczki urokliwe; "obie dwie". Pozdrowionka ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne masz widoki za oknem!!
    Ładne te motywy do haftów, podoba mi się ta serwetka z różą.
    Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna babeczka z wiewiórką :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak u Ciebie dziś wiewiórkowo:) Obie bardzo fajne:))


    Gratki dla zwyciężczyni rozdawajki:)
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Urocza ta muffinka październikowa :)
    U mnie za oknem podobne widoki, ostatnio muszę się ścigać z wiewiórkami kto pierwszy pozbiera orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ruda piękniocha :):)hafcik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Urocza wiewióreczka, i ta na babeczce i ta za oknem ;)
    Faktycznie, okładka nie zachęca, w podobnym stylu kojarzę z moich dziecięcych lat, powinni sięgnąć po coś nowocześniejszego.
    Ja tam nie mam cierpliwości nawet do tych malutkich ^^

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna muffinka, a wiewiórka przesłodka :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Rudzielec fantastyczny, fajnie jest poobserwować takie stworzonka. Babeczka wygląda uroczo. Gratuluję Ani wygranej a Tobie dziękuję za zabawę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obie wiewiórki są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiewióreczka urocza...
    ale serweta z różą powala.
    Gratuluję zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  48. gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna ta muffinkowa wiewiórka. Jak i żywa na zdjęciach. Super inspiracje w gazecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudne wiewióreczki!!! Gratuluję Ani wygranej!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne masz widoki za oknem! U mnie po podwórku też hasa wiewiórka, ale jak już złapie aparat to ucieka! Chyba nie jest fotogeniczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zazdroszczę Ci tych widoków za oknem. Bardzo lubię robić zdjęcia. Moim celem są najczęściej zwierzęta. Wiewiórki ślicznie wychodzą na zdjęciach.
    Gratulacje dla zwyciężczyni!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniały widok za oknem:) wpasował się tematycznie z babeczko wiewiórkowym haftem:)))
    Z gazetki mnie również te małe hafty przypadły do gustu:) a za zabwę pięknie dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Wiewióry zapychają spiżarnie przed zimą. Super strzały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Straszny łakomczuszek z tej wiewióreczki, bo mam wrażenie , że uszczknęła nieco muffinki:) Obydwa rudaski śliczne:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakie Twoja muffinka ma piękne zielenie :).

    Super zdjęcia wiewiórki. A co tam u jeża?

    O, rzeczywiście okładka nie za fajnie skomponowana. Wcześniej jakoś nie zwróciłam na, to uwagi ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nic ciekawego, wstaje kiedy się kładziemy, je, hasa całą noc, rano kolacja i idzie spać kiedy my wychodzimy z domu :)

      Usuń
  57. Dziękuję za zabawę :) Wiewióreczki te na kanwie i na drzewie :) prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  58. Widoków za oknem szczerze Ci zazdroszczę:) W Anglii to tylko szare wiewiórki widuję, które wyparły te śliczne rudzielce.

    Hafcik uroczy.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. juz wczoraj mialam skomentowac ale moje aniolki mi zrestartowaly kompa. dwa z goraczka leze i ledwo zipie.

    wiewior super i jeden i drugi :D

    dzieki za zabawe a szczesciarze Ani gratuluje- jeszcze moja paczke dostanie to bedzie miala nawal szczescia :)

    a z pismem sie zgadzam. mollie przyciaga okladka. choc przyznam,ze jak zobaczylam u dziewczyn na blogach ten numer Igla to mialam wielka nadzieje,ze ja tez dostane bo hafty w srodku sa tak mega piekne, nie za duze (jak napisalas takie akurat do robienia) i az marzy mi sie jakis zrobic

    OdpowiedzUsuń
  60. Wiewióreczka słodka!! do nas też przychodzi na orzeszki:) Gratulacje dla Ani!

    OdpowiedzUsuń
  61. Słodki wiewiór na babeczce - mam podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Super wiewióry, zarówno ta na hafcie jak i ta za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Urocz jesienna muffinka! Jeszcze nigdy nie udało mi się zrobić zdjęcia wiewiórki :))

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczny haft a koleżanka z za okna też fajna

    OdpowiedzUsuń
  65. Mhhh, smakowita mufinka, Uwielbiam wiewióry

    OdpowiedzUsuń
  66. Fantastyczne wiewiórki - zarówno te na mufince jak i te na drzewie :)

    OdpowiedzUsuń